У замітці щодо того, як підібрати велосипед новачкові, я змальовував головні критерії придбання нового байка. Однак, читачі задають питання, якщо грошових коштів мінімум, то чи можна звернути увагу на старі моделі?
Наскільки мені відомо, серед новачків-велосипедистів існує погляд на те, що придбання б/у байка — не дуже хороша ідея. Давайте розберемося, чи дійсно це так. Я можу припустити, звідки це упередження зародилося: людина, яка бажає придбати перший велотранспорт, звертає увагу на б / у моделі велосипедів, вартість яких на порядок нижче навіть найекономічніших велосипедів з магазину.
З упевненістю можу повідомити, що це буде або зовсім Китайський зразок, або «убитий» максимально дешевий велосипед популярного бренду.
Таким чином, якщо навіть тільки з «прилавка » виглядає не особливо міцним механізмом, то вони абсолютно «розвалюються» через пару більш-менш активних сезонів. Виходячи з цього, все вірно-подібна економія не дуже розумна.
Пропозиції старих велосипедів в хорошому стані
Максимально реальна ймовірність придбати велосипед в прекрасному стан-якщо активно захоплений любитель за короткий термін прогресує в захоплення, і швидко усвідомлює, то що йому необхідна більш вдосконалена модель.
Ще сюди можна зарахувати варіант, коли він зрозумів, що вид його байка не відповідає манері катання, і йому необхідний, наприклад, шоссер замість мтб. В такому випадку великий залишиться, найімовірніше, в чудовому вигляді, так як така людина, найчастіше, стежить за станом техніки.
Часто зустрічається момент — не підійшов розмір велосипеда. Тут також, найімовірніше, продає людина, яка розбирається у велоспорті.
Рідко бувають випадки, якщо байк «простоює» або «терміново знадобилися гроші». За таких обставин цілком реально купити великий в бездоганному стані. Але остерігайтеся, при першому варіанті-не виключено недбале зберігання, наприклад, в зимовий час або літній сезон на відкритій лоджії. А, при другому-необхідно перевірити чи не крадений він.
Зверніть увагу, що вартість знижується приблизно на 30% в перший рік, з цієї причини абсолютно реально придбати непоганий Старий великий за адекватною вартістю. Я думаю, що немає причин боятися купувати б / у моделі, проте необхідний ретельний огляд перед придбанням.
Приступимо до огляду.
Зовнішній вигляд
Ви зможете помітити Пробіг згідно того, наскільки потерті гріпси, а також сидіння, в якій мірі посічене ланцюгом нижнє перо, «вбиті» шини, педалі. Одним словом, необхідно приділити увагу рівню зношеності.
Великий, на якому багато катають, часто падає або обдирається гілками кущів — це впливає на фарбу поверхні. У комплексі, все це ніяк не говорять про те, що перед вами «убитий» байк, однак — це вагома причина зменшити вартість.
Трансмісія
Як правило, початківці побоюються, що б/у веліке можуть утруднено перемикатися швидкості, однак це — мінімальна з проблем.
Рушайте і по черзі перемикайте всі передачі позаду, а потім попереду. У разі, якщо якісь швидкості будуть функціонувати слабо-повідомляйте про це продавцеві і вимагайте скинути частину вартості.
Я хочу розповісти про те, як легко і швидко навчитися налаштовувати передачі на велосипеді. Це легко — необхідно лише бути в курсі кількох хитрощів. Підпишіться на повідомлення про розсилки з моїми новими матеріалами на електронку, щоб не пропустити.
На жаль, приблизно нереально встановити рівень зносу ланцюжка і зірок, втім, до них ставитеся, як до витратних запчастин. По ходу тестування сконцентруйте погляд на те, як крутяться педалі — виключіть скрипи і люфти.
Я зібрав для новачків маленький перелік поломок трансмісії байка, для того щоб ви мали розуміння, в якій мірі серйозні проблеми у сподобалася вам моделі.
Вилка
На велосипедах цієї вартісної групи амортизатор являє собою роль тільки підпори для переднього колеса. Ви можете ознайомитися з цією інформацією більш глибоко в моїй замітці про вилках.
Чекати функціонування від даного елемента на економічному велику-безглуздо. Виходячи з цього просто натискайте-якщо прогинається, означає, що хоч якось працює. Затисніть початкове гальмо і на рівному місці посмикайте великий назад-вперед.
У разі люфту-скидайте вартість, при цьому істотно. Катати на вилці з люфтом не вийде, з цієї причини потрібно купувати нову. Якщо відмовляють скинути ціну — не купуйте.
Гальмо
Тут відзначити особливо нічого-вони зобов’язані гальмувати. Прокотитеся і випробуйте. У разі якщо це вібрейки, то ретельно перевірте обода — вони повинні бути лише трохи пошкоджені колодками. Скриплять гальма-добре, потрібно попросити зменшити ціну.
У разі дискової гідравліки-ретельний зовнішній огляд на факт протікання рідини для гальм. Рукоятка не повинна йти аж до гріпси. Пару раз різко натисніть на ручку гальма, в разі якщо вільний хід знизився, означає — в механізмі повітря.
Це величезний недолік, так як може знадобитися не тільки прокачування, а ще, і зміна сальників або в крайньому випадку ремонтна робота. Малоймовірно, що власник скине ціну на всю вартість гальма.
Колеса
Обстежте колеса на наявність вісімок і поламаних спиць. Вельми ретельно вивчіть обід: зони кріплення спиць. Помітите маленькі тріщини — не купуйте.
Прокрутіть колеса на холостому ходу-вони зобов’язані обертатися просто і без сторонніх звучань. Крім того, сильніше посмикайте їх в праву і ліву сторони, щоб виключити люфти. Недорогі втулки швидко стираються, і виникає трохи видимий люфт. Якщо люфт насправді незначний, то від нього можна позбутися регулюванням, якщо люфтить дуже сильно — втулка доведеться змінити.
Шина
Потерта покришка не завжди свідчить про великий пробіг-бюджетна зубаста покришка при катанні по шосе зношується повністю практично за 500-700 кілометрів, а це абсолютно незначний пробіг для байка. Однак, все це-ваші витрати, так як найближчим часом необхідно буде придбати зміну.
Завершивши уважний огляд, констатуйте всі зафіксовані недоліки і просите зменшити вартість. Дуже не нахабно, малоймовірно, що вдасться збити ціну понад 20 %.
Чи повинні бути у б/у документи при реалізації? В цілому, це було б непогано, так як продавець вважається власником транспорту, і він повинен був зберегти квитанцію з магазину, і гарантійник (нехай і минулого терміну).
Втім, недолік документів не може бути перешкодою при покупці.
Порада: ще на етапі дзвінка власнику запитайте серійник, вказаний на рамі. Повідомте, що бажаєте пробити його по базі поліції на предмет крадіжки. Якщо велосипед вкрадений, то продавець швидко відмовиться від показу.
Взагалі, не варто побоюватися купувати старий велосипед, це не машина, навіть новачок в змозі перевірити технічний стан. Успіху!
Оставить комментарий