«Дзвінок із банку». Як не залишитися без грошей — ГХ

«Дзвінок із банку». Як не залишитися без грошей 236 11 июля 2023 15:35 Вам зателефонував невідомий і говорить, що він працівник банківської установи? Як відрізнити дзвінок банку від шахрайської схеми?

Головне управління Нацполіції в Харківській області надало рекомендації, як не потрапити на гачок шахраїв. 

По-перше, фінансові установи відмовилися від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами. Банк ніколи не запитує номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі що надходять в SMS. Тому, якщо дзвонить невідомий та намагається з’ясувати ці дані — це спроба шахрайства.

Пам’ятайте, що конфіденційні дані щодо ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть банківським працівникам. Надійно зберігайте та не розголошуйте свій пін-код. Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.Читайте також: Оформлення соціальної допомоги: як не потрапити до рук аферистів

Ніколи не встановлюйте жодних програм чи додатків з функціоналом віддаленого доступу на прохання осіб, що телефонують та представляються банківськими співробітниками. Не виконуйте USSD-команди на прохання осіб, що телефонують та представляються банківськими співробітниками.

За жодних обставин не переказуйте ваші кошти на будь-які інші рахунки та рахунки третіх осіб на прохання людей, що телефонують та представляються банківськими співробітниками. Увімкніть смс-інформування стосовно операцій з платіжною карткою. Встановіть індивідуальні ліміти на операції з вашою платіжною карткою. 

Якщо ви зрозуміли, що випадково розкрили персональні дані вашої картки шахраям або по вашому рахунку проходять підозрілі операції – негайно заблокуйте картку та доступ до інтернет-банкінгу, зателефонувавши до банку. Повідомляйте про злочини до поліції за номером 102.

Источник